اطلاعاتی درمورد ساعت
اطلاعاتی درمورد ساعت

اطلاعاتی درمورد ساعت

عکس‌های دیگری از ساعت هوشمند ایکس باکس واچ مایکروسافت منتشر شد

با اینکه اکنون مایکروسافت با متوقف کردن توسعه ویندوز فون، بازار رقابتی موبایل را ترک نموده و کلاً دور تمام گجت‌های هوشمند ارتباطی را خط قرمز کشیده است، عکس‌هایی که چندی پیش از پروژه ی کنسل شده این شرکت منتشر شد، نشان داد که ردموندی‌ها قصد داشتند در تولید ساعت هوشمند نیز فعالیت کرده و مدلی تولید کننده که با همه پلتفرم ها سازگار باشد.

 

 اولین ساعت هوشمند مایکروسافت (که هیچگاه عرضه نشد)، قرار بود ایکس باکس واچ خوانده شده و از بیشتر قابلیت‌های گجت‌های پوشیدنی‌ مدرن بهره ببرد. مهرماه امسال عکس‌هایی از نمونه ی اولیه ی این محصول منتشر شد که خاموش بود و کار نمی‌کرد.



اکنون عکس‌هایی جدیدی از این نمونه‌ی اولیه بدست آمده که می‌توانند برای طرفدارن قدیمی مایکروسافت جذاب باشند. با مشاهده‌ی این تصاویر به نظر می‌رسد که ایکس باکس واچ به قابلیت‌هایی نظیر ردیاب مکانی GPS، تکنولوژی سنجش ضربان قلب و تعدادی ویژگی ورزش و سلامتی نیز مجهز باشد.



رابط کاربری این ساعت بر اساس طراحی کاشی گونه‌ی ویندوز فون توسعه‌یافته بود. البته شاید این نوع طراحی در آن زمان می‌توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند اما در مقایسه با پوشیدنی‌های جدید بسیار کهنه و قدیمی به نظر می‌رسد.

جالب اینجاست که این ساعت بسیار شبیه به اسمارت واچ اپل طراحی شده بود.البته لازم به ذکر است که اپل، ساعت خود را پس از تصمیم مایکروسافت مبنی بر ساخت اسمارت واچ معرفی نمود؛ لذا شباهت اپل واچ و محصول مایکروسافت عجیب به نظر می‌رسد.

بر اساس گزارشات مشخص شده که این پوشیدنی هوشمند از اتصال آهنربایی شارژر بهره می برده و دارای نمایشگر ۱.۵ اینچی و حافظه ذخیره سازی 6 گیگابایتی بوده. همچنین بند آن نیز قابل تعویض بوده است.

انتظار می رفت که ردموندی ها در سال ۲۰۱۵ از این محصول رونمایی کنند که البته هیچ گاه این اتفاق نیفتاد. البته به تازگی پتنتی توسط این شرکت ثبت شده که احتمال طراحی و ساخت یک پوشیدنی ماژولار جدید را افزایش می دهد.


منبع: digiato



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.