اطلاعاتی درمورد ساعت
اطلاعاتی درمورد ساعت

اطلاعاتی درمورد ساعت

ساعت هوشمند جدید هایر با پروژکتور داخلی معرفی شد

اخیرا شرکت هایر در کنگره جهانی ساعت هوشمندی معرفی نموده که از یک پروژکتور در کنار خود بهره می‌برد که می‌تواند تصویری را پشت دست کاربر نمایش دهد. البته ساعت هوشمند جدید هایر با اینکه هنوز توانایی به نمایش گذاشتن محتوای تصویری امروزی را ندارد اما به خودی خود می‌تواند محصولی جالب به نظر بیاید.


  به نظر میرسد که شرکت هایر هم کلاً چنین هدفی را در برنامه‌‌های خود دنبال نکرده است. ساعت هوشمند این کمپانی که آسو (Asu) نام دارد از قابلیت های ساعت‌های این چنینی برخوردار است و علاوه بر ‌آن ویژگی‌هیا جدیدی نظیر پروژکتور یاد شده را به خود اضافه نموده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این گجت، پیغام‌های خود را مطالعه نموده و از اپلیکیشن ‌های مخصوص موبایل‌ها نیز استفاده کند. ضمن اینکه پوشیدنی «آسو» قادر است پیغام‌های متنی را روی مچ کاربر به نمایش گذارد.

با توجه به عکس‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که کیفیت و بزرگی تصویری که به نمایش گذاشته ‌می‌شود از حد انتظارات پایین‌تر بوده و نمی‌توان آنها را به خوبی مشاهده کرد. برای مثال در تصویر زیر می‌بینید که پروژکتور این محصول نتوانسته عدد به نمایش گذاشته شده در تایمر را به خوبی به مچ دست کاربر منتقل کند و مشخص نیست که چه رقم و تصویری روی دست شخص به نمایش گذاشته می‌شود.

اما در عکس دیگری از این پوشیدنی می‌توان مشاهده نمود که توانسته طرح گرافیکی به نمایش گذاشته شده را بدون هیچ تغییری به دست کاربر منتقل کند. ساعت هوشمند جدید هایر از قابلیت‌های ردیابی مخصوصی نظیر قدم‌شمار، کالر‌ی سوزانده شده و اعلان‌های موبایل‌ متصل شده به آن برخوردار است.

با اینکه هنوز قیمت یا تاریخ عرضه‌ای برای این پوشیدنی اعلام نشده اما به نظر می‌رسد که این وسیله تا اردیبهشت ماه سال آینده به بازار بیاید. به نظر می‌رسد کمپانی چینی هایر قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود را تنها در بازار چین عرضه کند.


منبع: digiato

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.