اطلاعاتی درمورد ساعت
اطلاعاتی درمورد ساعت

اطلاعاتی درمورد ساعت

5ساعت برتر هوشمند

اسمارت‌واچ‌ها یا ساعت‌های هوشمند گجت‌هایی هستند که استقبال پرشوری از آن‌ها به عمل آمده و به نوعی فراتر از انتظار عمل کرده‌اند. هم اکنون خیلی از افراد بکارگیری ساعت‌های هوشمند را به ساعت‌های معمولی و دیجیتال ترجیح می‌دهند. این امر سبب شده که تنوع ساعت‌های هوشمند افزایش یابد و شرکت‌های زیادی این گجت‌های جالب را تولید کنند.

 

  

اپل واچ سری 3 (Apple Watch Series 3)

شک نکنید که اپل واچ سری 3 یکی از بهترین اسمارت‌واچ‌های فعلی موجود در بازار محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند ظاهر بسیار شیکی دارد و واقعا اوج کارایی یک اسمارت‌واچ را در خود جای داده است. باتری این ساعت هوشمند 279 میلی آمپر ساعتی بوده و تا یک روز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. صفحه نمایش 1.65 اینچی آن وضوح تصویر 390 در 312 پیکسل را ارائه کرده و سیستم عامل WatchOS 4.0 روی آن نصب است. پردازنده مرکزی دو هسته‌ای، رم 768 مگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات فنی اپل واچ سری 3 محسوب می‌شوند. لازم به اشاره است که این محصول فقط با سیستم عامل iOS اپل سازگاری دارد و نمی‌توان از آن در کنار گوشی‌های اندرویدی استفاده کرد. لازم به اشاره است که اپل واچ 3 در مدل‌ها و نسخه‌های مختلفی ارائه شده که اختلاف قیمت زیادی نسبت به هم دارند.


هوآوی واچ 2 (Huawei Watch 2) 

هوآوی واچ 2 در قابل کارایی که دارد قیمت بسیار خوبی را ارائه کرده و به همین دلیل هم در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند سال 2018 ما جای گرفته است. این ساعت هوشمند در مدل‌های مختلفی عرضه شده که از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. هوآوی واچ 2 از باتری 420 میلی آمپر ساعتی و یک نمایشگر 1.2 اینچی بهره می‌برد که وضوح تصویر 390 در 390 پیکسل را ارائه کرده است. سیستم عامل اندروید ویر روی این ساعت نصب است و رم گجت ظرفیت 768 مگابایتی دارد. حافظه داخلی 4 گیگابایتی و پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon Wear 2100 کوالکام هم در آن بکار رفته‌اند.


سامسونگ گیر اس 3 (Samsung Gear S3) 
سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که پا به عرصه تولید اسمارت‌واچ‌ها نهاد و در این راستا هم موفق عمل کرده است. گیر اس 3 جدیدترین ساعت هوشمند این کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود و بدون تردید در حال حاضر یکی از بهترین اسمارت‌واچ‌های موجود در بازار است. قیمت آن در حدود 1.9 میلیون تومان بوده و دستگاه از یک باتری 380 میلی آمپری بهره می‌برد. صفحه نمایش 1.3 اینچی این ساعت از نوع آمولد در نظر گرفته شده و وضوح تصویر 360 در 360 پیکسل را ارائه می‌کند. حافظه داخلی 4 گیگابایتی و رم 768 مگابایتی هم در این گجت بکار رفته‌اند. ضمنا گیر اس 3 سامسونگ از یک پردازنده مرکزی دو هسته بهره می‌برد. اگر به دنبال یک ساعت اندروید ویری با کیفیت هستید، گیر اس 3 یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.


فیت‌بیت آیونیک (Fitbit Ionic)
چهارمین ساعت هوشمندی که در لیست بهترین اسمارت‌واچ‌های سال 2018 ما جای گرفته، ساعت فیت‌بیت آیونیک است که قیمتی در حدود 1.8 میلیون تومان را به همراه دارد. این محصول از باتری بهره می‌برد که طبق ادعای شرکت سازنده و منابع رسمی دیگر تا 4 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. صفحه نمایش آن 1.42 اینچی بوده و وضوح تصویر 348 در 250 پیکسل را ارائه می‌کند. سیستم عاملی که روی این ساعت نصب شده Fitbit OS نام دارد. شاید پیدا کردن این ساعت هوشمند در بازار داخلی کشورمان کار چندان آسانی نباشد، اما به هر حال کیفیت ساخت این ساعت و عملکرد آن به قدری خوب است که باید در لیست بهترین اسمارت‌واچ‌های ما جا داده شود. ما خرید این ساعت را به ویژه برای افرادی توصیه می‌کنیم که اهل ورزش کردن بوده و تمایل دارند جزئیات دقیق فعالیت‌هایشان را دنبال کنند.

دیزل آن فول گارد (Diesel On Full Guard) 
ساعت هوشمند دیزل آن فول گارد هم از آن دسته اسمارت‌واچ‌های با کیفیت و زیبایی است که پیدا کردن آن در بازار داخلی کشورمان کار ساده‌ای نخواهد بود، اما این موضوع باعث نمی‌شود که ما این محصول را از لیست بهترین اسمارت‌واچ‌های سال 2018 حذف کنیم. دیزل آن فول گارد از یک باتری 370 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و صفحه نمایش آن 1.4 اینچی است. وضوح تصویر نمایشگر این ساعت 454 در 454 پیکسل بوده و پنل آن هم از نوع آمولد است. ساعت مذکور مبتنی بر سیستم عامل اندروید ویر بوده و حافظه داخلی 4 گیگابایتی دارد. همچنین رم این ساعت هم ظرفیت 512 مگابایتی را ارائه می‌کند. گر به دنبال یک ساعت هوشمند شیک و بسیار زیبا و البته با کیفیت هستید، مطمئن باشید دیزل آن فول گارد یکی از بهترین گزینه‌های موجود خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.