اطلاعاتی درمورد ساعت
اطلاعاتی درمورد ساعت

اطلاعاتی درمورد ساعت

قیمت و تاریخ عرضه ساعت هوشمند Gear Sport و ایرباد Gear IconX

سامسونگ نسخه ۲۰۱۸ دو محصول جدید از سری Gear شامل ساعت هوشمند Gear Sport و ایرباد بی سیم Gear IconX  در تاریخ ۲۷ اکتبر راهی بازار شد در ادامه به بحث درخصوص این ساعت می پردازیم


 

ادامه مطلب ...

فاسیل دو ساعت هیبرید هوشمند Q Neely و Q Jacqueline را معرفی کرد

شرکت فاسیل از سال 2015 تعداد بی شماری ساعت هوشمند و هیبرید را به بازار عرضه کرده. همچنین اوایل سال 2017 میلادی این شرکت اعلام نموده بود قصد دارد تعداد مدل های جدید ابزار های پوشیدنی خود را در سال 2017 به 300 عدد برساند و در این راستا به تازگی دو ساعت زنانه هیبرید جدید «Q Neely» و «Q Jacqueline» را معرفی کرده است.

 

ادامه مطلب ...

تایزن 3 امکان کنترل دیگر ابزارهای هوشمند را برای ساعت های سامسونگ فراهم می کند

پیش فروش ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ به تازگی آغاز شده. این پوشیدنی جدید اولین ساعت ساموسنگ خواهد بود که به سیستم عامل تایزن نسخه ۳ مجهز می شود. این نسخه جدید یک قابلیت جالب در خود خواهد داشت. کاربر می تواند با چرخاندن حلقه حاشیه نمایشگر ابزارهای هوشمند متنوعی را کنترل نماید.



 

ادامه مطلب ...

ساعت جدید گارمین Descent Mk1، ویژه علاقه مندان به شیرجه معرفی شد

گارمین که یکی از تولید کنندگان مطرح دستگاه های ردیاب GPS و ساعت های هوشمند گران قیمت به شمار می رود، به تازگی ساعت جدید Descent Mk1 را معرفی کرده. این گجت به طور ویژه برای علاقه مندان به شیرجه طراحی شده است.

 

ادامه مطلب ...

کسب‌وکار پنهان و سودده اپل در حوزه‌ پوشیدنی‌ها

در گزارش مالی اپل برای فصل چهارم سال مالی ۲۰۱۷، بخش پوشیدنی‌های این شرکت موفق به فروش ۶.۷ میلیارد دلاری شده که برای اولین‌بار سود بالایی عاید اپل کرده است.


 

 
ادامه مطلب ...