اطلاعاتی درمورد ساعت
اطلاعاتی درمورد ساعت

اطلاعاتی درمورد ساعت

ساعت هوشمند هیبریدی جدید برای دوست داران ساعت های سوییسی

بازار ابزارهای پوشیدنی هوشمند بخصوص ساعت‌های هوشمند هر روز داغ‌تر می‌شود؛ گرچه این ساعت ها توانستند سهم بزرگی از این بازار را از آن خود کند اما همچنان عده زیادی از مردم طراحی و ظاهر ساعت‌های کلاسیک را به هوشمند ترجیح می‌دهند.

  ادامه مطلب ...

گوگل طی پاییز امسال از سه ساعت هوشمند تحت برند پیکسل رونمایی می‌کند

به نظر می رسد سال 2018 قرار است سالی بسیار خوب برای گوگل باشد. بعد از رونمایی رسمی از اندروید P طی هفته جاری، گوگل حالا برای برگزاری رویداد دیگری در مقر مانتین ویو خود آماده می شود که احتمالاً در جریان آن شاهد معرفی دو اسمارت فون جدید از خانواده پیکسل خواهیم بود.

  ادامه مطلب ...

ساعت هوشمند چیست؟

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهمترین قابلیت ساعت‌های هوشمند در ارتباط آن‌ها با تلفن هوشمند است. در واقع این ساعت‌ها قرار است مکمل تلفن هوشمند بوده و انجام برخی از امور را از طریق ساعت و بدون نیاز به خارج کردن تلفن از داخل کیف یا جیب شما میسر کنند. 

هر چه قدر که زمان به جلو می رود، نیاز ما هم به تکنولوژی های جدیدتر بیشتر می شود. ما برای هر کدام از تکنولوژی های امروزی نیاز های متفاوتی داریم. خواندن خبر و آگاه شدن از خبر های روز در تکنولوژی امروز در کجا قرار گرفته است؟ به نظر شما ساعت های هوشمند چه کارایی را می توانند داشته باشند؟


ادامه مطلب ...

گیتس ارزهای مجازی را «قماری جنون آمیز» خواند

بیل گیتس، مؤسس و مدیرعامل پیشین مایکروسافت نسبت به آینده ارزهای مجازی چندان خوش بین نیست.

گیتس روز گذشته در گفتگو با CNBC با اشاره به نوسانات شدید ارزش رمز پول ها، از آنها به عنوان قماری جنون آمیز نام برده است:

در این سیستم دارایی شما چیزی تولید نمی کنید، بنابراین نباید انتظار گسترش آن را داشته باشید. این ارزها دقیقا از نظریه «احمق بزرگتر» پیروی می کنند.

مانند بسیاری از منتقدان دیگر، گیتس هم معتقد است که بلاکچین به عنوان پلتفرم پایه ارزهای مجازی مزیتهای خود را دارد. این پلتفرم نیاز به واسطه های شخص ثالث مثل بانک را حذف کرده و با سرعت بالا رکوردی امن و دائمی را از تراکنش ها را ثبت می کند. بیت کوین نمونه ای اولیه از کاربردهای بلاک چین است و حالا شرکت ها به دنبال راه های دیگری برای استفاده از این فناوری در مدیریت زنجیره تامین، تجارت و زمینه های دیگر هستند. 

  ادامه مطلب ...

خریداران پرچمدار جدید سامسونگ اعتبار اسنپ هدیه می‌گیرند

اسنپ و سامسونگ با همکاری یکدیگر یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده‌اند. در این کمپین، خریداران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ۱۰۰ هزار تومان اعتبار اسنپ دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن برای سفر از طریق این تاکسی اینترنتی استفاده کنند.


  ادامه مطلب ...