اطلاعاتی درمورد ساعت
اطلاعاتی درمورد ساعت

اطلاعاتی درمورد ساعت

بهترین گوشی هوشمند 2018 کدام است؟

بهترین گوشی‌های هوشمند هرساله توسط تولیدکنندگان مطرحی مانند Apple ،Sumsug ،Google و … معرفی می‌شوند. علاوه بر این شرکت‌ها، ده‌ها شرکت جدید نیز با تولید بهترین گوشی های موبایل، درحد توان خود، سعی دارند وارد این رقابت شوند. از این شرکت‌ها می‌توان هواوی و شیاومی را نام برد. با پشت سر گذاشتن سال 2017 و ورود به سال 2018، کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی همانند سال‌های پیشین به معرفی گوشی‌های خود، از پایین رده تا بهترین‌ گوشی هوشمند خود پرداخته‌اند. به طور معمول بهترینِ این برندها در رقابتی سخت سعی دارند که عناوینی همچون بهترین گوشی دنیا در حال حاضر یا بهترین گوشی موبایل از نظر دوربین و … را از آنِ خود کنند. در این میان اما بهترین گوشی 2018 کدام است؟

  ادامه مطلب ...

محققان دانشگاه استنفورد می‌توانند شتاب دهنده‌ های ذرات را ۱۰۰۰ برابر کوچکتر کنند

شتاب دهنده‌ های ذرات یکی از رکن‌های اساسی در زمینه درک فیزیک زیر اتمی به شمار می‌روند اما تا به حال پژوهشگران با بهره گیری از تکنولوژی روز تنها توانسته‌اند نمونه‌های بزرگی از آنها را بسازند. به تازگی محققان دانشگاه استنفورد تصمیم گرفته‌اند تا با به کار بستن روش‌هایی متفاوت، شتاب دهنده‌ های ذرات را ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ برابر کوچکتر کنند.

  ادامه مطلب ...

آموزش تصویری ساخت ایمیل (E-Mail)

ایمیل یا پست الکترونیک (Electronic mail or email or e-mail) یک روش فرستادن و دریافت کردن پیام بین مردم با استفاده از دستگاه‌های الکترونیک است. ایمیل از طریق شبکه رایانه‌ای که امروزه به نام اینترنت شناخته می‌شود، کار می‌کند. با آموزش تصویری ساخت ایمیل های مختلف از قبیل Yahoo، Gmail و Microsoft و نیز ساخت ایمیل ایرانی در دیجیت نست همراه باشید. بعلاوه، مزایای هر یک از کمپانی‌هایی که سرویس‌های پست الکترونیک به کاربران خود ارائه می‌دهند را به شما معرفی کنیم.


  ادامه مطلب ...

اپل واچ در بازار کساد پوشیدنی‌های هوشمند همچنان پیشتاز است

به گزارش IDC، بازار فروش پوشیدنی‌های هوشمند رشد سریعی ندارد؛ ولی اپل واچ همچنان با سرعت به پیش می‌تازد.

بر اساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی IDC، بازار گجت های پوشیدنی خیلی داغ نیست و با رشد تنها حدود ۱.۲ درصد، حجم فروشی برابر ۲۵.۱ میلیون دستگاه داشته است. با این وجود، هر روز خبر جدیدی در مورد گجت‌های پوشیدنی با قیمت بالا از اپل فیت بیت و سایر برندها منتشر می‌شود که حاکی از رونمایی از محصولات پوشیدنی هوشمند با قیمت بالا است.



  ادامه مطلب ...

پتنت اپل و ارائه روشی متفاوت برای اندازه گیری فشار خون در پوشیدنی های هوشمند

اندازه گیری فشار خون یک قابلیت استاندارد برای پوشیدنی های هوشمند و ردیاب های سلامتی به حساب می آید. هر تولید کننده تکنولوژی خاص خود را برای این اندازه گیری دارد. در اپل واچ نیز شاهد سنسورهای تابشی برای تشخیص شدت جریان خون در رگ های مچ دست کاربر هستیم. اما به تازگی پتنتی از اپل منتشر شده که روشی کاملاً متفاوت را برای این کار پیشنهاد می دهد.


  ادامه مطلب ...