اطلاعاتی درمورد ساعت
اطلاعاتی درمورد ساعت

اطلاعاتی درمورد ساعت

در پتنت تازه هواوی، پشت دست هم نقش رابط کاربری ساعت هوشمند را ایفا می کند

ماه گذشته هواوی پتنتی ثبت نمود که اشاره به قاب حساس به لمس و فشار ساعت های هوشمند داشت و می توانست نحوه تعامل با ساعت های هوشمند را به طور اساسی تغییر دهد. اخیراً این شرکت پتنتی برای تشخیص ژست‌های حرکتی پشت دست را نیز ثبت کرده است. این مطلب بدین معنی است که حسگر‌های فرا صوت و فرو سرخ حرکت انگشت در پشت دست را دنبال خواهد کرد.


 

ادامه مطلب ...

فروش اپل واچ در سه ماهه پایانی 2017، از فروش صنعت ساعت سوئیس بیشتر بود

اگرچه محبوبیت ساعت هوشمند اپل طی سال های اخیر به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده، این کمپانی ساکن کوپرتینو کماکان تمایلی به انتشار آمار مربوط به فروش اپل واچ نشان نمی دهد. با این حال، کاملاً واضح است که اپل واچ حالا از هر زمان دیگری موفق تر است و با گذشت هر سال، به فروش بیشتری دست پیدا می کند.


 

ادامه مطلب ...

ساعت رولکس چیست ؟

ساعت رولکس چیست؟  امروزه مدل ها و نمونه های زیادی از ساعت ها را در بازار می بینیم و هر کدام دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی هستند. ساعت های رولکس از دسته ساعت های می باشند که بسیار جذاب هستند و در رده لوکس قرار داشته اند.  ساعت های رولکس به دلیل قیمت بالایی که دارند در هر مغازه ی دیده نمی شوند و عده ی خاص از این گونه ساعت ها استفاده می کنند.

 

ادامه مطلب ...

ساعت های هوشمند Steel HR نوکیا پیش فروش می شود

شرکت قدرتمند نوکیا پس از آن که قدمی مهم و موفقیت آمیز در زمینه تولید گوشی های اندروید برداشت، تصمیم گرفت ساعت های هوشمند استیل اچ آر (Steel HR) را به دنبال آن وارد بازار کند. در طراحی این ساعت ها از رنگ های متنوع استفاده شده و به تعداد محدودی به بازار عرضه می گردد.

 

ادامه مطلب ...

عکس‌های دیگری از ساعت هوشمند ایکس باکس واچ مایکروسافت منتشر شد

با اینکه اکنون مایکروسافت با متوقف کردن توسعه ویندوز فون، بازار رقابتی موبایل را ترک نموده و کلاً دور تمام گجت‌های هوشمند ارتباطی را خط قرمز کشیده است، عکس‌هایی که چندی پیش از پروژه ی کنسل شده این شرکت منتشر شد، نشان داد که ردموندی‌ها قصد داشتند در تولید ساعت هوشمند نیز فعالیت کرده و مدلی تولید کننده که با همه پلتفرم ها سازگار باشد.

 

ادامه مطلب ...