اطلاعاتی درمورد ساعت
اطلاعاتی درمورد ساعت

اطلاعاتی درمورد ساعت

آموزش تصویری ساخت ایمیل (E-Mail)

ایمیل یا پست الکترونیک (Electronic mail or email or e-mail) یک روش فرستادن و دریافت کردن پیام بین مردم با استفاده از دستگاه‌های الکترونیک است. ایمیل از طریق شبکه رایانه‌ای که امروزه به نام اینترنت شناخته می‌شود، کار می‌کند. با آموزش تصویری ساخت ایمیل های مختلف از قبیل Yahoo، Gmail و Microsoft و نیز ساخت ایمیل ایرانی در دیجیت نست همراه باشید. بعلاوه، مزایای هر یک از کمپانی‌هایی که سرویس‌های پست الکترونیک به کاربران خود ارائه می‌دهند را به شما معرفی کنیم.


  قبل از درست کردن ایمیل شخصی، انتخاب یک کمپانی ارائه دهنده ایمیل مانند گوگل، مایکروسافت یا یاهو شاید کمی گیج کننده باشد. یکی از نکات مهمی که قبل از ثبت نام باید بدانید، این است که این کمپانی‌ها سرویس و خدمات رایگانی به شما ارائه می‌کنند. برای ثبت نام در این سرویس‌ها، کمپانی ارائه دهنده اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی، کشور و جنسیت را از شما می‌خواهد. در این مطلب با ویدئو و عکس به شما توضیح خواهیم داد که چگونه در گوگل، یاهو و مایکروسافت ایمیل بسازید. قبل از ساخت ایمیل، باید نکاتی از قبیل انتخاب یک نام کاربری (User name)، انتخاب یک پسوورد مطمئن و مزایای کمپانی ارائه دهنده (مانند: گوگل، یاهو و مایکروسافت) را بدانید. در ادامه می‌خواهیم روش درست کردن ایمیل شخصی، آموزش ساخت جیمیل، آموزش ساخت ایمیل یاهو و آموزش ساخت ایمیل مایکروسافت را توضیح دهیم.

انتخاب آدرس ایمیل (Email Address) یا نام کاربری (Username)

 انتخاب یک نام کاربری قبل از ساخت ایمیل، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن فکر کنید. شاید این نام را برای شخص خودتان و یا کسب و کارتان بخواهید. فرض میکنیم شما ایمیلی به نام digitnest.12345@gmail.com دارید. این آی‌دیِ ایمیل (ID) چند مشکل دارد؛ اول: اگر این ایمیل برای کسب و کارتان باشد، به دلیل اینکه در نام ایمیل عدد‌های زیادی وجود دارد، هرکسی به شما اعتماد نخواهد کرد. دوم: به حافظه سپردن این همه عدد در ایمیل سخت است.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر سایتی دارید، ایمیلی با پسوند سایت خودتان بسازید، مانند: arash@yourdomain.com.

برای انتخاب یک نام ایمیل مناسب (Email ID) نکات زیر را در نظر بگیرید:

برای ادامه مقاله آموزش ساخت ایمیل کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.